onsdag 28. januar 2009

Tepper

Det har vært en sann glede å få lov å besøke alle bloggene deres. Jeg har nå lagt ut bilder av mange tepper, men som dere ser er det noen som mangler. Hvis du hadde lagt til kommentar og ikke har teppet ditt blant bildene så legg igjen en kommentar her. Jeg har problemer med flere av linkene, blant annet med de som har hobbybodenblogg. Jeg håper å få fikset dette så fort som mulig! 

Ps: Hvis du synes noen av teppene er spesielt fine, så ta en tur inn på bloggen til vedkommende og kommenter, det er alltid kjekt å få en kommentar i bloggen sin! 

12 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne være med her. La meg inn under kategorien hobbymix for en tid tilbake, men det ser ikke ut som om jeg har kommet med.

    min blogg: http://madamenmim.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Jeg har liggende et nøstebarnteppe her

    http://totallycetes.blogspot.com/2008/09/litt-ymse-plagg.html

    SvarSlett
  3. Havnet innom her rent tilfeldig, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg ut herfra og få fortsatt med dagens gjøremål... :-)
    Ønsker deg en fin, fin dag!
    (Hvis du vil nevne meg i listen din, er nok hobbymix et godt valg. Mye strikking, litt søm/smykker/kortlaging/hekling, og en del baking.)

    SvarSlett
  4. Jeg holder på å lage et teppe, hjelper det? Ellers har jeg fisketeppe tilbake i 2007...

    SvarSlett
  5. Ja, her var det mange lekre tepper. Blir gjerne med her jeg også, men da under søm/quilting hvis det går ann. Ha en riktig flott dag :-)

    SvarSlett
  6. Så flink du har vært å samle så mange flotte tepper! En kjempejobb!

    SvarSlett
  7. Hei.
    Så genialt med en egen blogg med mange hobbyblogger. Har et lite teppe på min:
    http://lenaelisa.blogspot.com/2009/10/teppe-til-dukkevogna.html
    Legg meg gjerne inn under hobbymix om du synes bloggen min er interessant..
    Hilsen fra
    LenaE

    SvarSlett
  8. Så gøy med en samleside for hobbyblogger! Jeg vil gjerne bli lagt til under "Søm". Bloggen min er: www.midtbosy.blogspot.com.

    SvarSlett
  9. Hei. Her hører jeg også hjemme, føler jeg :-)
    Jeg er nok en HobbyMixer

    SvarSlett
  10. Jeg har en hekle-oppskrift-samle-blogg også:
    http://heklefjellet.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Så flott med en samle blogg for hobbyblogger!
    Jeg vil gjerne være med her. Passer nok best under hobbymiks.
    Igi

    SvarSlett